___
___
___

Twitter icon
Facebook icon
Google+ icon
YouTube icon

מנהלת עסקים כרמיאל

Share
"שמתאחדים בעשייה משותפת למען הצלחתו והשגת מטרותיו של הכלל גם הפרט מקבל את חלקו ומתקדם להשגת מטרותיו.
יחד נפעל למען שגשוגה של עירנו כרמיאל והצלחתם של בעלי העסקים בעיר. בברכת עשייה והצלחה"
עדי אלדר
ראש עיריית כרמיאל
רינה גרינברג
מ"מ ראש העיר ויו"ר מנהלת העסקים

בעלי עסקים יקרים!
פורום מנהלת העסקים פעלה ותפעל גם בעתיד למענכם בתחומים שונים. כיום יש לכם כתובת לכל הבעיות, הרעיונות והשאלות העולות ובאות בתחום העסקים והמסחר בעיר.

מהפעילות:

  • הקמת נציגות בעלי העסקים בפורום מנהלת העסקים.
  • סיורים ברחבי העיר ופתרון בעיות במרכזים מסחריים.
  • שיפוץ , טיפוח ופתרון בעיות במרכזים מסחריים בעיר.
  • הקמת והוספת מקומות חנייה נוספים במתחמי מסחר בעיר.
  • מפגשים יזומים וע"פ פניות עם בעלי עסקים ונציגי הסוחרים.
  • ייעוץ אישי בנושא השילוט וטיפול מהיר לטובת בעלי העסקים.
  • הפקת כנס העסקים הגדול לטובת בעלי העסקים בעיר.
  • הקמת אתר מנהלת העסקים- לשם עדכונים שוטפים.
  • טיפול מיידי בפניות של בעלי עסקים וקיצור הליכים
  • ועוד...
פורום מנהלת העסקים מרכז את הפעילות המסחרית בעיר בכל מרכזי העסקים. בכרמיאל כ-2000 עסקים בתחומים שונים הממוקמים במרכזים המסחריים וברחבי העיר. פאזל של מסחר תחת קורת גג אחת!
  • מרכז הרמוניה
  • קניון כיכר העיר
  • מתחם דהן
  • מתחם החרושת 48
  • אזור התעשייה
  • מרכז העירה
  • מרכז שווקים
  • מרכז רבין - מגדלי האקדמיה
  • מתחם מיי סנטר
  • קניון חוצות כרמיאל
  • מרכז גבעת רם
  • ביג סנטר
  • מדרחוב כרמיאל
  • מרכז מגדים
  • קניון לב כרמיאל
  • מתחמי מסחר בשכונות
  • מרכז בית הכרם
  • מתחם החרושת 60
  • מתחמי תחנות הדלק
  • מרכז ניצנים
  • ועוד...

5 נקודות להצלחה:

הצלחתו של עסק תלויה במספר גורמים אך בראשם עומדת כמות הלקוחות הפוקדים אותו וכמות הקונים באותו עסק ו/או משתמשים בשירותיו. בדרך להצלחתו על בית העסק לתת דעתו על מספר נקודות שיכריעו את הצלחתו:
1 . מיקום- מיקומו של העסק הינו גורם ישיר לכמות הלקוחות הנחשפים אליו מידי יום ובהתאם לנגישותו. זאת מלבד מקרים בהם העסק אינו בנוי על לקוחות האמורים להגיע פיזית לעסק.
2 . פרסום ושווק- פרסומו של העסק, מבצעיו או שירותיו יחשפו את בית העסק לקהל רחב יותר ויגרמו להבאתם או התעניינותם של יותר לקוחות. על הפרסום להיות מקצועי ובאופן המתאים לבית העסק ולקוחותיו הפוטנציאליים.
3 . גישה והכוונה – על העסק לאפשר גישה נוחה לקהל לקוחותיו ככל הניתן. ההכוונה הינה חלק חשוב מאוד הן במקום עצמו והן במודעות ובמידע אותם מפרסם בעל העסק.
4 . שרות ונוחות – על בעל העסק לאפשר ללקוחותיו, ברגע שהגיעו לבית העסק שלו, להרגיש בנוחות מרבית למען תנאי קנייה אידאלים עבורם. השרות במקום חייב להיות אדיב אך לא מעיק והסדר והעיצוב צריכים להיות נינוחים עם זרימת אויר ותנאי תאורה אידאלים כחלק מחווית הקנייה ו/או השרות הנדרשים.
5 . שמירת לקוחות – על בעל העסק לחשוב כל העת כיצד הוא מושך את לקוחותיו וכיצד הוא שומר עליהם נוכח פיתויים אחרים המוצעים ללקוחותיו ע"י עסקים מתחרים. הטבות ויחס אישי- חברי (מועדון לקוחות משודרג) הינם בעלי משמעות אדירה כשהתחרות גדולה והמודעות לגבי חיסכון בהוצאות מתגברת מיום ליום.  הנושא מורכב ודורש התאמה לסוג העסק.
5 הנקודות המרכזיות והכלליות הללו , עוד מבלי שנתייחס לענייני כספים ומיסוי , הינם הגורמים עליהם כל בעל עסק קטן כגדול חייבים לשים את דעתם. תשומת לב , הקפדה ומחשבה בנושאים אלה יביאו בד"כ לתוצאות מידיות וארוכות טווח שבסופו של תהליך יביאו לרווח נקי לבעל העסק וייצובו של העסק לאורך שנים. כמובן שהכל בצמוד לתנודות המתרחשות באזורנו ובסביבתנו ולנקודות ספציפיות המותאמות לכל עסק ועסק.