Share

LFA - אקדמיה למקצועות היופי ולמקצועות החופשיים
באישור ופיקוח משרד התמ"ת:


 
 דבר המנכ"ל

 שמי לודמילה פרידמן, מייסדת אקדמיית LFA.
 לפני כעשור, בגיל 38,  קמתי באחר הבקרים והחלטתי שאני
 רוצה לעשות שינוי בחיי.


אני אקדמאית, טכנולוגית מזון בהכשרתי  וכל חיי עסקתי במקצוע אותו למדתי
והנה החלטתי שאני הולכת ללמוד  בניית ציפורניים ומניקור פדיקור.
 הודעתי לבעלי ולשתי בנותיי שהיו אז בגילאי 13, 17 על כוונותיי,  הם מצדם
הגיבו בהתנגדות גדולה ואמרו: "אל תעשי לנו בושות, את מבוגרת, אף אחד
לא יבוא אליך..." אבל אני  ידעתי שאני רוצה את זה ונרשמתי ללימודים. סיימתי את לימודי בהצלחה, קניתי את כל הציוד הנדרש וקיבלתי את הלקוחה הראשונה שלי, חברה טובה. אחרי שעשיתי לה בניית ציפורניים וראיתי את התוצאה- נדהמתי.
זה היה מאוד לא יפה לטעמי! עשיתי בניית ציפורניים לכמה נשים נוספות
וככל שעשיתי יותר והתבוננתי על ציפורניים של נשים אחרות,
הבנתי שהשיטה הרווחתשלימדו אותי ואת שאר בונות הציפורניים-
היא לא לטעמי כלל.הייתי מאוכזבת והמומה, הרי לא יתכן
שכולן אוהבות ומרוצות מהסגנון המצוי ורק אני זו שלא מרוצה.
כל זה היה לפני עשור, אז הבנתי שיש לי שתי ברירות: האחת, לתת לעצמי זמן, ולהמשיך ללמוד את המקצוע לעומק והשנייה, לשים את הכול בצד ולומר למשפחה- אתם צודקים, טעיתי.
הרגשתי שאני חייבת להמשיך בדרך שהתחלתי בה והקצבתי לעצמי שנה נוספת ללימודים, במהלכה עבדתי במשק בית כדי לממנם.
טסתי לאוקראינה ללמוד את התחום ולאחר מכן לרוסיה שם גם קיבלתי מאסטר להוראה בתחום בניית הציפורניים.
בתוך זמן קצר הבנתי דבר אחד- פיתחתי שיטה ייחודית. התחלתי לעבוד כבונת ציפורניים וכמניקוריסטית- פדיקוריסטית ותוך חצי שנה היו לי כ- 150 לקוחות בחודש.
אחרי כשנה התקשרה אלי המזכירה מבית הספר של פנינה רוזנבלום והזמינה אותי ללמד בקורס בניית ציפורניים.
זו עבורי הייתה רק ההתחלה.
כל אחת שהגיעה לכיתת הלימוד שלי הייתה שונה והביאה עמה את המטען האישי שלה. נשים ממעמד גבוה, נמוך, עניות, עשירות...
ברגע שהתחיל השיעור , יצרתי מקום ניטרלי, נטול מעמדות, חשיבות עצמית
וכישלונות, והזמנתי את התלמידות להיכנס אליו. במקום הזה כולן היו שוות. מהמקום הזה היה קל לי להתמודד איתן, להעביר להן את החומר, לדבר באותה השפה.
 נוצרה פתיחות ללא תדמית ואגו.
ברגע שאני נכנסת לכיתה ומתחילה ללמד אני גם שוכחת מהאגו שלי, שוכחת מה היה לי במהלך היום, הדבר החשוב לי ביותר הוא להגיע לדברים הטובים של מי שעומד מולי, לחוות את ה"כן", את ההצלחה של התלמידים.
רק עשייה והוויה. זהו הסוד של ההוראה.
בתקופה בה לימדתי הבנתי שזהו היעוד שלי, זהו המקום בו אני יכולה לגעת באנשים ולחולל שינוי.
המטרה שלי הייתה למצוא את המפתח לכל תלמיד, ולהוציא ממנו את הדברים שבהם הוא הכי טוב, את הדברים שהוא יודע לעשות.  
הרצון העז, האמונה בדרך שלי, הם שהובילו אותי להקים את האקדמיה.

אודות האקדמיה

אנחנו באקדמיה מאמינים באדם.
משום כך, הלימודים אצלנו מיועדים לכולם. לבעלי השכלה תיכונית מלאה או חלקית, לבעלי מקצועות קיימים, לבעלי השכלה אקדמית, למי שחווה אי הצלחות בלימודיו בעבר ולמי שמעוניין בהעשרה אישית .
לכל אדם יש נקודות חולשה שבהם הוא חושב שהוא לא.
אדם אשר חווה כמה סטירות בחיים, כמה ניסיונות כושלים וויתר, ולא פנה למקום שבו בכל זאת ישנה האפשרות שאולי יצליח.
אדם עקשן, שחושב שהוא מכיר את עצמו, לא מוכן לשמוע על אפשרויות חדשות בהן הוא עשוי לחוות הצלחות.
אנו באקדמיה לא מתווכחים איתם, הם מתחילים ללמוד ובדרך עקיפה אנו נוגעים במקומות שכואבים להם והם מתחילים להיפתח. הם פותחים את הכאב ועד סוף השיעור הראשון הם כבר רואים שהשינוי בעשייה ובחשיבה מוביל לתוצאה אחרת.  הנגיעה במשהו שהוא סגור ואטום, אם קצת קצת נפתחים, זה כבר לא סוד וזה כבר לא סגור.
אנשים משתנים מהמקום של "אני לא יודע/ת", ל "יש בזה משהו" ואז הם פשוט מאמינים שכאן לא שופטים, כאן עוזרים.
אנשים נפתחים, אנשים מאמינים כי הם חווים ורואים תוצאות שאפשר למדוד אותן.
באקדמיה לא מחכים לתוצאות בסוף הלימודים,  אנו מאמינים בתוצאות כבר מהדקה הראשונה  כי עם תוצאות אי אפשר להתווכח!
ברגע שהיו אתנו והצליחו בשני היבטים: השיווק האישי שלהם ועבודה מאוד איכותית. הם מצליחים ליישם את טכנולוגיית LFA .
אדם אשר חווה הצלחה + ידע, כבר מהשיעור הראשון בקורס, בונה את עצמו, את ביטחונו העצמי וגם אם מחר הוא לא מגיע למקום שבו הגיע אליו במהלך הלימודים, קל להחזיר אותו למסלול הנכון של ההצלחה, כי אנו אומרים לו: תעשה את אותם הצעדים שעשית במהלך הלימודים שהביאו אותך לתוצאות הטובות. תשכפל את הצעדים!
אילו צעדים? תלמדו בקורס.
זה הסוד שלנו- טכנולוגיית הלימוד של אקדמיית LFA.
 

טכנולוגיית LFA

טכנולוגיית  LFA מבוססת על ידע + הצלחה.
אנו הופכים מטרות / חלומות לפעולות שאפשר ליישם אותן.
זה משהו שקיים, שאפשר למדוד אותו, להשוות אותו, לבדוק אותו והכי חשוב, התלמידים חווים את זה בחיים שלהם. אי אפשר לקחת את החוויה הזו מאף אחד,
זו חוויה של הצלחה.
כאשר אנו חווים הצלחות, אנו מקטינים את המקום של הכישלונות בחיים שלנו.
אמחיש לכם: קניתי שוקולד עם אגוזים. אני פותחת את השוקולד ואני רואה שיש בו לא רק אגוזים, אלא גם צימוקים. אגוזים אני יודעת שיש, ואני עושה מהם עוגה, אבל לא ידעתי שיש צימוקים ואני יכולה לעשות מהם דבר חדש.
כלומר, בד"כ אנחנו מכירים את עצמנו ואת התוצאות שלנו, ואנו חושבים שאלו התוצאות שיהיו לנו כל החיים.
אנו באקדמיה רוצים להראות לכל אחד ואחת שלכל מטרה וחלום בחיים ישנם הכלים שיכולים לעזור לממש אותם בצורה הטובה והמושלמת ביותר.  
השיטה שלנו פועלת כך שכל תלמיד באקדמיה, לא משנה מה הרקע שהוא מביא עמו, יחווה שרשרת של הצלחות כבר מתחילת המסלול. כך הצלחה אחר הצלחה, ניצחון קטן אחר ניצחון קטן, תוך הכוונה, עידוד וליווי צמוד שלנו, נבנה הביטחון בעצמכם וביכולות שלכם.
האמונה שאכן אפשר להגיע והכי רחוק.

חזון האקדמיה

חזון אקדמיית LFA הוא ליצור סביבה של אנשים מצליחנים ועצמאיים בעזרת טכנולוגיית הלימוד הייחודית של אקדמיית LFA
הכוונה שלנו היא לעזור לתלמידים ליזום הצלחות ולחוות חופש ביטוי עצמי ובטחון כלכלי, וזו תהיה ההוכחה לכך שטכנולוגיית LFA  עובדת.
 

אני מזמינה כל אחד ואחת מכם אשר רוצה לחוות שינוי חיובי בחייו, להגיע לאקדמיית LFA וללמוד כיצד להצליח.
                                                                            
שלכם, לודמילה פרידמן.

 
 

נשמח לעמוד לרשותך בכל בקשה, שאלה או הערה
CAPTCHA
שאלה זו היא לבדיקה אם אתה מבקר אנושי ולמנוע ספאם.
randomness