22 אוקטובר 2018,יום שני

___
___
___

Twitter icon
Facebook icon
Google+ icon
YouTube icon

טכנולוגיה ותקשורת

בכרמיאל והסביבה

שיחת Callback – באיזה שירות מדובר ומה כדאי לדעת עליו?

Share

שיחת Callback – באיזה שירות מדובר ומה כדאי לדעת עליו?

מערכת הפורטל


 לא משנה לאיזה תחום שייך העסק שלכם, וודאי חשוב לכם לשמור על הלקוחות הקיימים והנאמנים שלכם ובמקביל גם למשוך אל העסק שלכם לקוחות חדשים. השוק מציע כיום לא מעט פתרונות שיווקיים ושירותיים שיכולים לעזור בכך, ביניהם שיחה בקליק, המתבססת על טכנולוגיה מיוחדת המאפשרת, וכפי שניתן לנחש משמו של השירות, לחזור ללקוחות מתעניינים.

מה זה

שיחת callback היא שיחה חוזרת ללקוח. כשלקוח גולש באתר העסק ומעוניין שבעל העסק או מי מנציגיו ייצור איתו קשר כדי לקבל תשובה בנוגע לשאלה מסוימת או מידע חשוב באשר למוצר או לשירות שאותו הוא מספק, הוא יכול להשאיר את  מספר הטלפון שלו באתר ולזכות בתוך דקות ספורות לשיחה חוזרת מנציג העסק. באופן הזה מבטיח השירות תשובה מהירה, אישית ומיידית ומבלי שהלקוח יאלץ להמתין לכך זמן יקר.

איך זה עובד בפועל

שילובו של השירות באתר העסק הוא פשוט ומהיר וגם השימוש בשירות קל ונוח. בשלב הראשון מוטמע באתר כפתור שיחה חוזרת, כפתור בולט לעין שלא ניתן לפספסו. בשלב השני לוחץ על הכפתור אותו לקוח, המעוניין במענה מהיר, משאיר את פרטיו בעמוד החדש שנפתח וממתין לשיחה חוזרת. בתוך שניות אחדות מזהה המערכת עצמה את פנייתו של הלקוח ונציג מטעם העסק חוזר אליו. כך מרוויחים למעשה שני הצדדים: הלקוח שחזרו אליו מהר והעסק שבזכות הפניות  האלה נהנה מרווחים גבוהים יותר. השירות אפקטיבי מאד, איננו דורש מהעסק השקעה גבוהה מדי ומאפשר לו להגשים את מטרותיו ולהגדיל את מספר לקוחותיו.

אילו יתרונות מציע השירות

שיחת callback מציעה יתרונות רבים, ההופכים אותה לשירות מבוקש כיום על ידי לא מעט בעלי עסקים. בעזרת השירות ניתן לגייס בקלות רבה יותר לקוחות חדשים, שכן החזרה אליהם מיידית ועוד לפני שהם פונים למתחרים, אפשר לסגור עסקאות בו במקום מבלי לחכות לכך זמן רב וגם לא לפספס אף פנייה, שכן ההתקשרות ללקוח נעשית באופן אוטומטי על ידי המערכת עצמה ולאחר שהשאיר את פרטיו. בעזרת השירות חוסך בעל העסק לא מעט זמן וגם כסף. הוא יכול לפנות באופן הזה ללקוח ישירות והלקוח עצמו נהנה מפתרון תקשורתי נהדר, מבלי שיצטרך להתקשר אל העסק, לשלוח לו מייל או במקרים מסוימים אפילו פקס.

למי הוא מיועד

השירות המצוין הזה מוצע כיום לקהלים שונים. הוא מתאים לאתרי מכירות באינטרנט, המעוניינים לספק מענה שירותי ברמה גבוהה. הוא מצוין לבעלי עסקים המעוניינים לסגור כמה שיותר עסקאות ובמהירות רבה וגם נפלא לעסקים המתבססים על לקוחות חדשים או על לקוחות המחדשים את המנוי שלהם בעסק. השירות מתאים לעסקים המתמודדים בשוק תחרותי מאד עם בעלי עסקים אחרים ורוצים להצליח בו וגם לעסקים המעוניינים לשדרג את המענה השירותי שלהם ולהפוך אותו למקצועי וגם איכותי יותר. 

הוסף תגובה