15 דצמבר 2017,יום שישי

___
___
___

Twitter icon
Facebook icon
Google+ icon
YouTube icon

עמוד האוהדים – הקדמה

Share

     

      

בלוגים קודמים של גרי:

 

לכל עסק ישנו חלון ראווה, כזה שאנשים מסתכלים דרכו ויכולים להביט בתוכו וקבל את מהות העסק.
ככל שחלון הראווה יהיה יפה, נקי, מסודר ומזמין יותר, כך גדלים הסיכויים של אותו אדם, העובר ושב, להיכנס פנימה לחנות.
עמוד האוהדים (like page) הוא חלון הראווה של העסק שלכם, "חפשו אותנו בפייסבוק" נהיה כבר משפט שסוגר כמעט כל פרסומת והלוגו – F לא נמצא בכל מקום.
בשנים עברו, נהגנו לתקשר עם הסביבה באמצעות מברקים, טלפונים, SMS, דוא''ל ועכשיו זה מדיה החברתית אשר כוללת המון אתרים שונים ומשונים והבולט ביניהם הוא הפייסבוק.
פייסבוק- המקום בו נמצאים כ- 4 מיליון ישראלים מאכלס גם את הלקוחות הבאים שלכם ועמוד הלייק של העסק שלכם הוא החלון, הדלת והדרך שלכם ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלכם.
יש המייצרים אינטראקציה בשביל לשמר לקוחות, יש כאלו שעושים זאת על מנת לגייס לקוחות חדשים ויש את אלו שעושים זאת בשביל הנשמה. הסיבה לאינטראקציה עם הלקוחות שלכם היא לא חשובה. חשובה הדרך שבה אתם יוצרים איתם קשר – ניהול תוכן (עליו נדבר בהזדמנות אחרת).
היום, באמצעות התקשורת, המדיה והחדשנות, אדם צורך מידע ביום אחד כמו שאדם שחי לפני כ-200 שנה היה צורך במשך כל חייו. לכן עליכם להיות מקוריים, יצירתיים, מעניינים ומאתגרים (אך לא יותר מדי) בכדי לתפוס את הרגע שבו מסתכלים על חלון הראווה שלכם, נעצרים, חושבים לרגע ונכנסים פנימה.

הוסף תגובה