17 אוקטובר 2017,יום שלישי

___
___
___

Twitter icon
Facebook icon
Google+ icon
YouTube icon

מרכז מזון יהודה

Share
הפעם פסעתי בשמחה אל הסופר הענק והידוע, מרכז מזון יהודה.
זה תמיד מתחיל אצלנו במצב רוח טוב, שיש לנו מקום להחנות את רכבנו ועוד הכי קרוב שאפשר ולא חסרות שם חניות.
בכניסה מגוון גדול של מבצעים, ואני אומרת לעצמי שאני חייבת לזכור לחזור לקנות את כולם.
רק מריחות המאפיה העליתי עוד כמה גרמים ואיתם עליתי למשרדו של אמיר, לא לפני שעשיתי סיבוב נוסף בסופר שאותו אני כבר מכירה, גם הפעם לא ראיתי קרב עגלות, יש מקום לכולם.
אמיר מחייך לבואי הלא מתוכנן, עסוק אבל מוכן להתפנות אליי, ואני מבטיחה שאדבר מהר כהרגלי ואלך לי לדרכי עם כמה תשובות.
המשרד מרשים גדול מאוד ולאורך קירותיו תעודות הוקרה, הערכה לאורך השנים מגורמים שונים בתחום המזון.
1987 אומר לי אמיר צדיקפור, לפני 26 שנים, הוא ואביו פתחו סופר קטן 150 מטר מרובע, שהלך וגדל לאלף מטר מרובעים היום ובקרוב יכפיל עצמו ל- אלפיים מטר מרובעים של מוצרים, שרות ועבודה קשה.
העסק משפחתי וכך גם האווירה, מרגישים בבית, יש משהו באוויר, יש כח אחר, ואמיר אומר שהכל תודות לאבא שלימד כבוד האדם מהו ואהבה לשרת אנשים תמיד חוויה מאושרת מבחינתם.
הם בהחלט מוכרים שרות לפני המוצר. וכהורה אחראי בבית, עשיתי כבר את שיעורי הבית לסל קניות, והבנתי שהמחירים המאוד מוזלים במבצעים לא הגיעו על חשבון העלאת מחירים במוצרים אחרים שהם זולים עד סבירים.
הגינות אם כך גם קנתה אותי במרכז יהודה.
מגוון רחב מאוד של מוצרים אני אומרת לאמיר והוא מספר לי שיש להם 17.000 ברקודים למוצרים. ואני מוקסמת מהאימפריה שהצליחו להקים והכל תודות ללקוחות מרוצים חוזרים, נאמנים.
אמיר מדגיש לי שיש להם אמנה שהיא נמצאת מול העיניים שלו, אכן אני מסתובבת והיא שם באותיות גדולות ביותר מעשרה סעיפים מודגשים בכוכביות אדומות.
הלקוח איננו תלוי בנו אנו תלויים בו.
איך לא להיות מוקסמת ממשפט שכזה? שהלקוח איננו מטרד עבורם, כי אם הוא עבודתם, אני ממשיכה לקרוא מהאמנה, שהם לא עושים ללקוח טובה כשמשרתים אותו, היות והלקוח הוא חלק מרכזי מהעסק ולא גורם מחוצה לו, הוא איננו מספר סטטיסטי, הוא אדם עם רצונות וטעם וצריכים לפעול לפיהם, ללא ויכוח, תפקידנו רק למלא את משאלותיו על הצד הטוב ביותר, באופן מנומס ביותר ולתת לו את מלא תשומת הלב כדי שייצא מרוצה עם חוויית קנייה, כי תודות ללקוח הוא זה שמאפשר את תשלום משכורתנו.
דומה שכל העובדים האחרים למדו את האמנה בעל פה, מפני שביקשתי עזרה, הלכה איתי אחת העובדות עד למדף ולא סיימה את תפקידה בלהורות לי עם האצבע את הכיוון היכן מה שאני מחפשת, היו בהחלט עוד דוגמאות שהרשימו אותי אצל העובדים, גם המאפייה, גם עם הקצב, אין ספק שאהיה שם גם מחר.

הוסף תגובה

randomness